Foto: Golfshopen

Over 2000 golfere benyttet en fantastisk skihelg på Østlandet i en gammel hangar på Fornebu til å heller se, ta, føle på og teste årets nyheter innen golfutstyr.

— 14 matter var fullbookede fra  klokken 10 til klokken 18 både lørdag og søndag! jubler en fornøyd Golsfshopen-sjef Petter Rygg i en epost til redaksjonen.

— Tross vinter og pent vær var messen meget vellykket. Og et var cirka samme antall besøkende som i fjor, legger Rygg til.

Fullbookede for å teste nyhetene

Petter Rygg forteller at Callaway Rouge, Titleist SM 7-wedger, de nye TaylorMade M3- og M4-serie,  Cobras F 8-serie samt C 300- og V6 jernsett fra Wilson.så ut til å være det flest golfere flokket seg rundt, og ville teste, på utslagsmattene i Norges største golfsenter.

— Ping G400-serie kom i høst, og flere kom for å supplere mer i denne køllefamilien.Mens Srixon og XXIO solgte bra til seniorgolfere. Og det er gledelig at det er en god miks fra aller merker som selger i år, mener Golfshopen-sjefen.

Messetilbud populært

De som kom for å gjøre gode kupp i shopen hadde også en hyggelig helg i Fornebu-senteret. Som alltid er messetilbud noe som fenger, og er med på å bidra til god stemming på messen. Rygg er også imponert over at tre unge karer hadde kommet helt fra Molde for å teste årets nyheter

— Vi ser at kundene virkelig koser seg, de er lenge i hallen, butikken og kafeen. De kan fort være her to til til tre timer. Som gjør dette til et populært og viktig event for golfere i Norge

Noe som ikke minst gir seg utslag på kassaapparatene, som Rygg medgir fikk kjørt seg i helgen. Uten at han ønsker å gå ut med tall annet enn at det var omtrent som under fjorårets demomesse.

 

fullbookede meegademo Fornebu messe drivingrange
FULLT TRYKK: Den store toetasjers drivingrangen til Fornebu Indoor Golf var smekkfull både oppe og nede av spillesugne golfere. Arkivfoto: Jan E. Espelid